Proaktiv applikasjonsforvaltning gir økt konvertering

Bedre struktur og oppfølging har ført til at hotellkjedens digitale tjenesteplattformer presterer langt bedre enn før.

First Hotels var på leting etter en ny forvaltningspartner i 2016, og valget falt på Novacare. Etter en periode med proaktiv løpende forvaltning var First Hotels klare for å gjennomføre et re-design av sine hotellsider. For prosjekt-leveransen hentet vi inn vårt søsterselskap Epinova som implementerings-partner, og teknisk sett skrev vi om løsningen fra Webforms til MVC. 

I dag har First Hotels en teknisk sett langt mer moderne og stabil nettside enn før vi startet samarbeidet, og konverteringen øker fra dag til dag.

«Vi har fått gode tilbakemeldinger på prosjektet med den nye siden til First Hotels. Løsningen er mer stilren enn tidligere og konverteringen har økt. Tilbakemeldingene fra First når det gjelder løpende forvaltning er også veldig gode.»

Henning Sjørbotten – Ansvarlig utvikler

First Hotels har gjennom avtalen med oss fått tilgang til noen av de beste fagfolkene i bransjen med et stort fokus på tett og godt samarbeid, og kontinuerlige forbedringer og optimaliseringstiltak.

Vi har alltid et nært forhold til kundene våre, og First Hotels er intet unntak. Ved alltid å være tilgjengelige legger samarbeidsmodellen til rette for å avklare alle typer forhold fortløpende. Dette gjør arbeidet med applikasjonsforvaltning lang mer smidig og effektivt.

First Hotels sine kunder og sluttbrukere får i dag, i større grad enn tidligere, dekket behovet de har, og konverteringen på nettsiden har økt.